Apie mus
Kodėl pagalba nemokama?
Informacinis bankas
Verslui
Gerų darbų kalendorius 2019
Naujienos

Efektyvus bendravimas: kaip išgirsti kitą ir būti išgirstam?

Žmonėms, kuriems tenka daug bendrauti darbe; taip pat norintiems sumažinti įtampą, bendraujant su tam tikrais žmonėmis ir tiesiog visiems, norintiems pagerinti savo bendravimo su kitais įgūdžius.

  • išmoks, kaip kalbėti, kad kiti suprastų ir kaip klausyti, kad kiti kalbėtų;
  • supras, kad klausyti, kaip ir kalbėti, yra išmokstama, ir sužinos, kaip to mokytis;
  • sužinos būdus, kaip tobulinti bendravimo įgūdžius;
  • sužinos būdų, kaip konstruktyviai išreikšti nepasitenkinimą.

4 ak. val. arba 8 ak. val. (ilgesniuose mokymuose būtų skiriama daugiau laiko įvairesnėms praktinėms užduotims bei diskusijoms)

Mokymų struktūra (8 ak. val.):

  1. Kas yra bendravimas, kokie yra ir gali būti bendravimo būdai (1 ak. val.)
  2. Aktyvus klausymasis: kaip tai veikia? (2 ak. val.)
  3. Empatija ir jos ugdymas (1 ak. val.)
  4. Efektyvaus bendravimo strategijos (2 ak. val.)
  5. Konstruktyvus nepasitenkinimo reiškimas (1 ak. val.)
  6. Nesmurtinė komunikacija (1 ak. val.)

Ne mažiau nei 60% mokymų laiko skiriama praktinėms užduotims.

Mokymų struktūra (4 ak. val.):

  1. Kas yra bendravimas, kokie yra ir gali būti bendravimo būdai (0.5 ak. val.)
  2. Aktyvus klausymasis: kaip tai veikia? (2 ak. val.)
  3. Efektyvaus bendravimo strategijos (1.5 ak. val.)

Ne mažiau nei 50% mokymų laiko skiriama praktinėms užduotims.

100 Eur / ak.val. (VšĮ „Jaunimo linija“ ne PVM mokėtojas)

Dalyviai: optimalus grupės dydis: iki 12 žmonių


Taip pat galimas ir 1.5 val. trukmės paskaitos variantas; kaina sutartinė.


Mokymus veda „Jaunimo linijos” lektorius/ė